25.01.2013 – VEGA KONSERİ

Ferman Vega sahnesinde!

Roxy’de çok güzel bir konserler serisi başladı. Friday Rocks adı altında gerçekleşecek olan bu konserlerin cuma günü gerçekleşen ayağında Vega sahnedeydi. Vega sevgimi bilirsiniz (yalnız dön dolaş aynı isimlerin konserlerine gidip onları yazar oldum. O kadar belli ediyorum yani!). Roxy’de son dönemde özel etkinlikler dışında pek konser izlememiştim. Nitekim Vega konseri o açıdan da özel oldu.

mamataym! @ House Cafe

Bir konser öncesi klasiği olarak Zeynep & Burak’la yemek olayına giriştik. Ama başarısızdık bu sefer. Nereyi arasam doluydu, malum cuma. House Cafe mecburi durağımız oldu. İşte tam o an antibiyotiği bıraktım. 40 derece ateş, şişen bademcikler, ve işkence dolu günlerden nasibimi almamış olmalıyım ki 1 kadeh şarap için “aman canım bana bir şey olmaz heheyt” dedim.
Konser öncesi arkadaşım Elif DJ set’in başındaydı. Daha önce Roxy’de mini DJ’likler yapmış biri olarak şımarıklık kontenjanından ben de yanına fırladım. Tabii ki bir şey çalmadım sadece gülüp eğlendik. 12’yi biraz geçiyordu ki konser başladı.

Ciddi olamayan insan

Notcuklar….

  • Deniz’in izleyici ile iletişimini seviyorum. Hafif şımarık, biraz mahçup yer yer esprili kızgınıklar. Yani sanki Deniz sahneden seyirciye seslenmiyor da yan yana konser izliyormuşsun hissi veriyor.
  • ‘Isınamazsın Ağlarken’, ‘Elimde Değil’, ‘Alışamadım Yokluğuna’, Uçları Kırık’, ‘İz Bırakanlar Unutulmaz’, ‘K9’ ve ‘Bi Haber’ benim için konserin en güzel anları oldu. Yani hepsinde eğleniyorum ama bunlar her konserde aklıma kazınanlar. 
  • Bazen teenager gibi şarkılara anlamlar yüklediğimi kabul ediyorum, özellikle cuma bunu farkettim. Çok komik oluyor insan. Sonra da kendi kendime kahkaha atıyorum filan.
  • Acaba bir gün konserlerinde ‘Isınamazsın Ağlarken’in sonundaki 80’ler hisli synth’leri duyacak mıyız? Ben orada coşuyorum. Olmasa da coşuyorum ama olunca daha çok coşuyorum 🙂
  • Çok kısa bir ara dışında neredeyse iki saat kadar sahnedelerdi.
  • ‘İz Bırakanlar Unutulmaz’da Ferman sahneye çıktı. İzleyici daha da bir coştu.
  • Konserde Ferman’ın yanı sıra; Aylin Aslım, Birol (Gripin), Şebnem Ferah, Hayko ve Model de vardı.

Madem bu isimlerden bahsettik ufak tefek yeni albüm dedikoduları da vereyim hemen size…

  • Aylin artık son dokunuşlarda albüm konusunda. Hatta pazartesi günü mini bir fotoğraf çekimi var ve ardından şarkılarla buluşuyoruz, Şubat’ın ikinci haftası gibi. Hem eskisi gibi, hem son hali gibiymiş. Biraz karma ve elbet güzel sözler.
  • Model stüdyo sürecine minik bir ara vermiş. Ardından tekrar devam edecekler.
  • Şebnem Ferah da son dokunuşlarda. 10 yeni parça geliyor bakalım 🙂
  • maNga da İngilizce albüm kaydında. 
  • Vega da yeni parçalar yapmakta. Hatta bir tane yapmışlar bile çok merak ediyorum. Bence artık yeni bir şey çıkarsınlar zaten, çok özledik.
Roxy’de DJ set başında şebeklik photo by Cem Kırmacı 🙂

Konser sonrası Roxy tamamen boşaldı ama biz bir müddet daha takıldık. Tabii huysuz ben biraz sıkıldım artık saat 2:30 olunca. N’apsak acaba derken en kolay ve yakın olan opsiyonu değerlendirerek Yan’a geçtik. Yine aynı eğlenceli parçalar çalıyordu. Birol ve Güray’la geçtk ama Redd konserinin de bitmesiyle Erdem (Yener) & Zeynep (bir başka Zeynep, Zeynep koleksiyonu yapıyorum ben!) & Gürcan (Ersoy) da bize katıldı. Sonra Redd de Doğan, İlke, Berke kadrosu olarak geldi derken bence mekan bizden nefret ederek yavaş yavaş boşaldı (yazar bu noktada saatin çok geç oluşunu kabul etmiyor). Bu arada benim komik hastalık maceralarım Berke’ninkiler yanında solda sıfırmış. Aklıma geldikçe gülüyor ama yazmaya üşeniyorum.
Neyse bol sohbet muhabbet, müzik derken en son Birol ve Siyabend’le Yan’ı resmen kapatıp olaysız dağıldık (Güray’dan çaldığım şahane cümle). Oradan direkt kahvaltıya da bağlayabilirdik aslında biraz daha sabretsek ama tabii uyku ağır bastı.

Cuma o kadar uzun ve yorucuydu ki sakin Cumartesi üstü hafiften yeniden ağrımaya başlayan boğazım ve sahlep eşliğinde size bu satırları yazıyorum. Camdan da dışarı bakıp yağan karı izliyorum. Ayıptır söylemesi büyük keyif.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s