GÖCEK’TE TATİL…

Cennet…

Göcek‘e ilk defa gittim ama sanırım tekrar gideceğim. Her yaz mutlaka bir Bodrum (Yalıkavak ve Akyarlar tercihim daha sakin ve güzel deniz) vardır hayatımda. İlk defa bu yaz bu hakkımı eledim ve Göcek‘ten ve kalabalık tatilden yana kullandım hakkımı. Ve söyleyebilirim ki Bodrum‘a gitmek delilik(miş).

Ekip Eskişehir’de….

SEASON 3 EPISODE…
Season 3 dememe bakmayın, ben yeni karakter olarak katıldım sezona. Ama ana kadronun 3. sezonu. Hayatında ilk defa bayram çılgınlığında tatile gitme cesareti gösteren ben ve Bekir, Çiçek & Kerim, Nil ve Zeynep & Lemi yedilisi olarak İstanbul – Eskişehir hattını 6 saatte giderek bir ilke imza attık. Tek motivasyonumuz kavuşmamıza az kalan tekne, deniz ve eğlenceydi. Eskişehir’de verdiğimiz uyku molasının ardından çılgın bir kahvaltı üstü Göcek‘e doğru yola çıktık. Bu arada Eskişehir‘de Ayten Usta Gurme isimli bir mekanda kahvaltı ettik ki mükemmeldi. Yolunuz düşerse mutlaka deneyin

Sezon görselimiz…

Episode 1
Göcek‘e akşam üstü vardık eve yerleşmenin sonucunda tabii acıkan midelerimiz doyurmak adına Özcan Restaurant‘a gittik. Yediğim en leziz peynirli ve ıvır zıvırlı ızgara kalamarlardan birini orada yedim. Ahtapot deseniz güzel. Eh rakılar da içildi, yol yorgunuyuz hop eve döndük. Tam net hatırlamamakla beraber Tabu oynamış olabiliriz. Bizi uyku diyarına geçiş için erkenden terkeden Kerim ve Zeynep‘in ardından topluca uyuduk ve esas başlangıcı beklemeye koyulduk. Sakin bir Episode’du.

Boynuzbükü Koyu

Episode 2
Göcek‘te yer alan Gourmet Garage hayatımızı kurtardı diyebilirim. Tekne alışverişimizi yapıp yerleştik ve ilk olarak Boynuzbükü Koy‘una doğru yol aldık. Tahminen ikinci saatin sonunda tüm tekne uyuyordu. Ben hariç! (ama sonraki günler durum değişti) Ye, iç, yat konseptli tatilimizde aldığımız makarnalar (deniz için olan tabii) sayesinde denizde de hareket etmeyerek kilolarımızı alıp döndük. Neyse Boynuzbükü‘nü beğendim ama çarpılmadım. Yine aynı gün Bedri Rahmi Koyu’na gittik. Açıkcası burayı daha çok sevdim. Bir de ağaca bağlanan halat ve onunla tarzancılık oynama fikri çok cazip geldi bana ki oynadım da. Sol elimin orta parmağını sakatlamak pahasına oynadım. Denize çuval gibi düşmeyi umursamayarak yine oynadım. İyi ki de oynadım oh!
Akşamında Gülce & Oğuzhan da Göcek‘e gelerek bize katıldılar. Kebap Hospital isimli kebapçıda pide olayına giriştik ama siz siz olun sakın oraya gitmeyin. Servis berbat, menüde yazan şeylerin bir kısmı yok. Boşuna sinir stres olur güzelim tatilde. Bu Episode’umuz da Tabu oynayarak son buldu. Haremlik selamlık oynadığımız Tabu‘da biz kızlar kazandık ve tabii ki erkek kısmı 2 gün boyunca söylendi buna.

Her gün bu manzara…

Episode 3
Teknede kahvaltı keyfine girşimizi Episode 3’te gerçekleştirdik. Önce Akvaryum Koyu‘na gittik ama pek randıman alamayınca rotayı Yassıca Adaları‘na çevirdik. Yassıca Adaları‘nda gözleme keyfine girişelim dedik tekneye servis yapan gezici gözlemeciden ama tarihi kötülükte bir gözleme yedik. Yani yemeyin. Valla ne yalan söyleyeyim tekne peyni & şarap & batonsale’ler ile şenlendi. Dediğim gibi, tatilin formatı ye, iç, yat. Akşamında ne yesek planlarımızda imdadımıza Zeynep yetişti ve bize harika bir makarna yaptı. Kahkahalı, gülücüklü bitirdik günü yine. Yalnız her gün tarif edilemeyecek güzellikte denize giriyor olmak gerçek bir güzellik, mucize…

Neyse ki hiçbirimiz normal değiliz….

Episode 4
Yaz Limanı ile başladığımız güne tekrar Yassıca Adaları ile devam ettik. İşte bu sefer ben de uyuyanlar kervanına katıldım. Ve uyuduğum esnada eğlencenin dibine vuran ekibi kınadım. Halbuki onlar uyurken ben hep uslu uslu oturdum. Akşamında Boynuzbükü Restaurant‘a gittik, zaten o zaman uyandırıldım 🙂 Güzel bir koyda güzel bir restauranttı. Çok lezzetli levrek ve laos yedik ki tavsiye ederim. Yalnız bu güzellik kalabalık bir masanın ricası için orada bulunan çalgı ekibi ile son bulmaya yüz tuttu. Garsonlardan öğrendik ki kalabalık ekip Sabah Gazetesi’nin başından birileriymiş. Tabii Oğuzhan duramadı ve ekibi bizim masaya davet ederek ‘Haydar Haydar’ istedi. Sözlerden kısa bir hatırlatma yapayım hemen: “Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına ben doldurur, ben içerim, günah benim kime ne.” Aşık Veysel‘in güzelliklerinden yine…
Yemek sonrası tekne ile Göcek‘e dönerken hava kararmıştı ve yıldızlardan başka hiçbir şey gözükmüyordu. En son 2 yıl önce Bozcaada‘da bu kadar yıldız görmüştüm. İstanbul‘da zaten mümkün değil… Ve öyle bir yıldız kaydı ki gerçekten hayatım boyunca gördüğüm en güzel manzaralardan biriydi. Resmen bir uçtan bir uca takip ettik. Bu konudaki şanslı ekip Nil, Bekir ve bendim. Eve döndüğümüzde yine Tabu oynadık (Lemi hariç, o artık Tabu‘ya küs) ki çok şanslıyım tüm ekip oyun-sever. (Zeynep‘i tenzih ederim)

Teknede kahvaltı keyfi….

Episode 5

Up’a ara vermedim :p

Tatil boyunca en sevdiğim en etkilendiğim koy Sıralıbük Koyu oldu. Aşırı sevgimden olacak ki kendimi şaraba verdim. Kaç şişe içtiğim kısmını geçecek olursak koyun güzelliği, denizin berraklığı mükemmeldi. Tam o sırada yanımızdan geçen parasailing botuna gözüm takılmadı değil. Neyse ki Çiçek gibi (geçen sene Rock’n Coke‘ta da Kamikaze eşlikçimdi kendisi) aksiyon seven bir arkadaşım var da yalnız değildim bu konuda. Diyeceğim şu ki, yolunuz Göcek‘e düşerse o parasailing yapılıyor, o manzara tepeden izleniyor. Cennet! Keşke fotoğraf çekebileceğim bir makinam da olsaydı ama maalesef 😦 Çok keyifli oluşumdan ötürü tekneye dönüşte tekrar şarap ile buluştum ve uyudum. Uyandırıldığımda Tersane Adası‘ndaydık ve yine yemek vakti gelmişti. “Ben uyuyacağım” diye salıkverdikten sonra kaptanın Mustafa Sandal şarkıları açması üzerine koşarak milletin yanına gittim. Ayakta uyuyan ben bu sefer de ekibin kendini verdiği oğlak ve köftelerin kokusundan kaçarak (uyanınca huysuz oluşumla ilk defa tanıştım!) tekrar tekneye dönüp gökyüzündeki yıldız kardeşler ile buluştum. Bu sefer sabitlerdi bozulmadım değil. Episde 5 benim ölü taklidi yaparcasına uyumam ve yatağa gitmemeye diretip bir şekilde yatağa gönderilmem ile son buldu.

Uykucu ekip…

Episode 6
Bu bölümde kahramanlarımız Oğuzhan ve Gülce bizleri terk ettiler. Bütün günümüzü Sarsala Koyu‘nda geçirdik. Yine cennet gibi bir koydu. Çiçek, Kerim, Nil ve ben kendimizi bu sefer de UNO‘ya verdik. Kaybeden ikilinin “Geronimoooo” diye bağırıp denize girmesi ve ardından ‘Küçük Kurbağa’ şarkısını söylemesi gerekiyordu. Tabii ki böyle bir şey olmadı. Olsa şu an videosunu izliyor olacaktınız. Episode 6’da Nil ve ben sezona veda edecektik. Akşamında evde mangal olayına giriştik. Mangal sonrası sohbet muhabbet olayına giriştik ve ertesi gün sezon finalini yapmaları adına Zeynep & Lemi ve Çiçek & Kerim dörtlüsünü bulutlu bir Göcek gününde yalnız bıraktık.

Ve son olarak…

• Tatil boyunca bizi yalnız bırakmayan, Kerim’in gözü gibi baktığı sarı çakmağa,
  • Sia – Chandelier (Nil aşık) ve Tom Odell – Another Love (Zwette Edit) şarkılarına,
  • Kahraman gözlü, böcek avcısı, ünlü dalgıç ve tarih bilimci Lemi’ye,
  • Her türlü aksiyona dahil olan ve oyun oynamaya bayılan şarap insanı Çiçek’e,
  • İlk uyuyan olmamak için neredeyse gözüne Tom & Jerry’deki Tom gibi kürdan takmaya çalışacak olan Kerim’e,
  • Fotoğraf çalışmaları ile Gülce ve Nil’e,
  • Verdiği büyük sessizliklerden sonra söylediği tek bir kelime ile bizi güldüren Oğuzhan’a,
  • Bana, “hadi Nil!”lerime ve Sia – Chandelier şarkısına katlanan Nil’e,
  • Power Nap’te bir dünya markası Bekir’e,
  • Bulduğu her yerde uyuyan ve sürekli bizlere gülen ev sahibi Zeynep’e (i love you),
  • Yanımızda olamasa da yanımızda olmuş kadar olan Burcu’ya,
  • Bubububuuuuğ kuşuna,
  • 10’larca şişe şaraba,
  • Sandviçleri için Gourmet Garage’a,
  • Can Kaptan ve eşi, bir numaralı insan Kübra Hanım’a,
  • Tabu ve UNO’ya,
  • Ve son olarak Eto’nun bitişine teşekkür ederim.

“Let us be grateful to the people who make us happy; they are the charming gardeners who make our souls blossom”

Marcel Proust

Lemi, Kerim & Bekir, Zeynep, Nl, Oğuzhan & Gülce, Çiçek ve ben
Advertisements

2 thoughts on “GÖCEK’TE TATİL…